CrossCreekRapids

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Ingela - 11 januari 2009 21:45

Idag blev det städa/plocka ihop på förmiddagen, grejor nästan överallt kändes det som. Att en stol med kläder kan få det till att bli stökigt. Otroligt.

Efter lunch bar det av ut, åka pulka igen, vi tolkade även lite. Gumman tyckte det var skitkul. Dock inte jag, insåg att jag inte alls väger lika lite som jag gjorde när jag var liten. Jag kände varenda liten bump i arslet... Lagomt skoj.

Har även plockat ihop en massa grejer till i morgon, Gummans dagispåse uppdaterades då hon nu blir på dagis heltid. Det svider i mammahjärtat... men får tänka framåt då jag går ner på 75% sen. Gumman är bara liten en gång och jag vill inte missa den även om jag jobbar.


Nu ska jag hoppa i lådan så jag orkar upp i morgon.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards