CrossCreekRapids

Alla inlägg den 4 april 2008

Av Ingela - 4 april 2008 17:35

Idag har vi haft dans på skolan, jag är urusel på dans. Stel som ett stålspett och har koordination som en fisk på torra land. Funkar dåligt att dansa då.


Till middag gjorde vi våfflor med sylt och grädde vilket min dotter älskar men oj så hon såg ut sen. Det var sylt överallt, i håret, i öronen, i näsan, i ögonen, på stolen, kläderna, golvet och vovven. Det blir en städning i morgon. Men hon tyckte det var gott och fick ett bad sen, bara hon är nöjd så. 


Gubben åker bort i helgen, han ska med kompisarna och köra skoter. Lite avundsjuk är jag men min skoter står i delar i garaget. Den pajade första dagen på påsklovet. Inte allt för ovanligt... Får ta igen allt skoterkörande nästa år. Här hemma ska jag passa på att plugga, vårstäda och plantera om blommor. Vad jag hinner? Förmodligen inget av det, hittar nog på annat roligt. Brukar bli så.


Nu ska vi iväg till broder och supermamman, ska hjälpa dom in med vitvaror. Gubben jobbar jag tittar, älskar sådant arbete. Inte så betungande.


Hare bra. 

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards