CrossCreekRapids

Alla inlägg den 22 april 2008

Av Ingela - 22 april 2008 16:00

Jag och lillan tog ledigt idag, hon skulle ha varit på dagis kl 8.00 och jag skulle sen ha satt mig och pluggat men vi vaknade halv 8 så då ringde jag in henne ledig och mitt plugg får vänta till i morgon. Vi drog iväg till min kusin S som är hemma från Göteborg. Tog en promenad i vårsolen och köpte första glassen. Här hemma ser/såg ut som sjutton men vad skrutt, det fixar jag ikväll. Tag vara på dagen tänkte jag. Blev vanligt kärringsnack, blöjor, bebissömn osv. Även om hennes nya lägenhet, hur inreda? Jag är dock ingen människa man ska diskutera heminredning med, kan inte se hur det ska se ut när det är klart eller så har jag en bild men blir inte alls som den bilden när jag är klar. Så jag har lagt ner, nu ska det vara praktiskt och lättstädat sen om det inte är enhetligt, so what? Jag trivs i alla fall.


Jaja fixa middag så den är klar till gubben kommer hem, han har haft kurs idag tror jag. Har noll koll på hans jobb. Det är bra om jag har koll mitt eget just nu.


Hare bra.


Älven idag. 

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards