CrossCreekRapids

Alla inlägg den 7 april 2008

Av Ingela - 7 april 2008 21:23

Efter mycket möda och stort besvär har jag äntligen fått ihop min reflektionsrapport. Tog lite tid men när det äntligen lossnade hade jag pusslat ihop den på 5 timmar. Tänk om det kunde lossna på en gång någon gång. Datorn gjorde mig aningens arg i morse och jag hade lätt kunnat ge bort den till första förbipasserande. Min sambo hade då blivit mindre lycklig på mig. Åkte till mammas lägenhet för att kunna plugga ifred, där kan jag inte hitta på en massa annat intressant istället för att plugga. Här hemma blir det lätt tvätt, disk, städ och promenader med hunden. Pluggade in datorskiten i mammas bredband, allt är förinställt i min bärbara, och ville det funka? Nä skulle inte tro det, vill datorhelvetet någon gång som jag? Sket i internet och skrev ändå. Blev lite jobb när jag kom hem istället. Fast här funkade inte internet heller, felmeddelande... teknikens under eller nått... Sambon la en läkande hand på skiten och det började funka. Tack, äntligen.


Nu: te, lite surfning på neovita, dusch och gå sussa gott.


Hare bra 

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards