CrossCreekRapids

Alla inlägg den 10 april 2008

Av Ingela - 10 april 2008 20:15

Idag har man då varit i Luleå igen. Kombination av bild och dramalektion. Var inte direkt inspirerad för lektionen men visade sig vara rätt ok ändå. Ska även dit i morgon igen, heldag dans. Fattar inte hur jag ska palla, kondisen är lika med noll och tycker väl inte heller att dans är tjoho-rolig. Jajja helg sen, får se det så.


Gubben har idag gjort hälsoundersökning på jobbet, när jag frågade hur det gick sa han bara "icke körbar". Fattar ju mycket av det. Hade då i alla fall gått bra när jag lirkat ut lite svar. Hörseln var väl lite nersatt men det var inget nytt, han hör det han vill höra. Det värsta är att jag också har börjat koppla in den hörseln och lillan ärvde den. Alla surrar och ingen lyssnar, jösses, hur ska detta sluta?


Nä, nu blir det lite te och gå pyssla med orkideérna.


Min paphiopedilum utslagen.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards