CrossCreekRapids

Alla inlägg den 17 april 2008

Av Ingela - 17 april 2008 20:43

Idag var det då utvecklingssamtal och mycket riktigt blev det som jag skrev igår; vet vad hon vill, har humör, utvecklas bra på alla sätt och så vidare. Det är säkert inte lätt att ha utvecklingssamtal på en ettåring. Hon var omtyckt av alla och flörtade mycket, visste precis hur hon skulle göra med de andra barnen för att få sin vilja igenom. Finns för och nackdelar med det.


På förmiddagen var jag och gumman förbi våra grannar, vi är då yngst i byn resten av gänget är över 65 år. Det är uppskattat när vi poppar förbi sådär ibland, de blir så glada. Man kan göra folk så glada med så lite. Tog en promenad dit då det bara är styft en kilometer, vägen var inte alls rolig med en cityvagn. Den är inte gjort för vägar av lervälling och groft grus. Hoppas det torkar upp snart, så less på dygan nu.


Annars idag har jag sanerat vovven och huset. Har tyvärr hamnat lite på efterkälken sista veckorna, har haft för mycket att göra i skolan. Blir snart lugnare. Måste fixa kompletering på några lektioner jag missat, skulle se en film och lämna in komentarer till denna. Pluggade in filmen i videon, (ett tekniskt universitet har inte dvd-filmer... jösses, att vanliga videofilmer lever ännu...) och funkade det? Skulle inte tro det, min vanliga tur typ. Får fixa det på något annat sätt. Känner ingen panik för det just nu...


Jaja, vika lite tvätt sen dricka lite te och dö framför burken en stund innan  sussadags.


Hare bra 

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards