CrossCreekRapids

Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Ingela - 3 augusti 2008 21:31

Utan pengar en hel sommar bara för att försäkringskassan håller på att byta sitt system. Vilket skämt. Anmälde föräldraledigt 10 Juni och har inte sett en krona efter det. Har fyllt i och skickat in alla papper i god tid, annars får man inga pengar men varför kan det inte hållas från andra hållet? Snacka om envägskomunikation. Vi ska vara snälla och skötsamma för att få lite pengar och de kan göra som de vill tydligen. Jag får ringa igen och vara arg. Sist sa de bara ursäkta och skyllde på sina systembyten och att det kunde ta lite tid. Om jag hade varit ensamstående med barn då? Vad skulle jag då ha levt av? Vatten och gräs eller? Jaja slutgnällt.

Idag har det varit fullt upp, jag fyller 25 igen ;) och har haft fikafolk hela dagen. Mera kommer i morgon och på tisdag. Ska försöka hinna till Nolia igen på onsdag. Veckan fullspäckad trots att man är ledig.

Nä hopp i duschen sen lådan


Hare bra

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards