CrossCreekRapids

Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Ingela - 17 augusti 2008 18:14

Gumman har då åkt på en liten förkylning och vaknade i natt vid två och var heltätt i näsan. Nässpray är alltid ett litet krig och en timma tog det innan hon åter låg i sängen, lugn. När jag vaknade i morse så kändes det som att jag hade varit vaken hela natten. Jisses, snacka om att vi är bortskämda. Vaken en timma på natten och vi klagar. Stackars er som är vaken nästan hela natten, jag lider med er alla. Jag hoppas hon sover bättre i natt så jag får ta igen en borttappad timma. Nästan så man skämms när man klagar över en timma...

Annars har vi bara varit ute och myst idag, gumman sov en orolig middag under dagen och jag passade på att fixa all horibel tvätt som någon i hushållet producerar. Tror vi har en inneboende som vi inte vet av. Tre personer kan omöjligt producera så mycket tvätt på ett par dagar.

Jaja, nu ska Gumman få en dusch, nässpray och välling och sen hopp i säng för henne. Kommer nog inte långt bakom skulle jag tro.


Hare bra

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards