CrossCreekRapids

Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Ingela - 23 augusti 2008 23:17

När jag pysslade om mina små telningar idag upptäckte jag att min Lc Haw yuan angel "Blue angel" kommer med knopp. Har verkligen sett fram emot blomning på denna, underbar att se på och doftar gott tydligen.

Min Aida har snart slagit ut helt och är lika blålila som på bilden.

Det är kul att se att man lyckas någon gång. Jag hoppas alla mina orkidéinköp blommar någon gång. Mitt skåp blev nästan klart idag, jag har silikonerat det idag så i morgon ska det in igen och skruvas in armaturer. Kommer att bli ljust där inne, 6 lysrör ska bringa ljus till mina älsklingar. Blev lite halvbrottom med det då det kommer 6 nya orkideér från Grekland till veckan som gärna vill växa i skåp. Hoppas det blir lika bra som jag tänkt mig.


Idag har vi frossat surströmming med morsan, hennes särbo, E och K. Det var huvva gott.Gumman och P käkade annat, de har inte lärt sig uppskatta surströmming ännu. Gumman kan jag förstå men P har haft 31 år på sig att lära sig uppskatta den. 


Nä hopp i duschen och sen hopp i lådan.


Hare bra

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards