CrossCreekRapids

Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Ingela - 6 augusti 2008 23:18

Ringde till f-kassan och frågande efter mina pengar och de skyllde på byte av systemet igen. Ska det verkligen ta 6-8 veckor att handlägga om mammaledighet? Jag frågade vem som skulle betala mina räkningar under den tiden, det hade han inget bra svar på. Han skulle skicka det vidare till en handläggare, akut, sen skulle jag ha pengarna inom två dagar. Idag var den sista dagen av dessa två och jag har fortfarande inte sett till några pengar. Ska ringa i morgon igen. Då ska jag "be" om att få skicka dit mina räkningar. De kan ju lika gärna betala dom som jag. De sitter ju på mina pengar som ska gå till räkningar.

Har idag städat kuvösen, med lite hjälp av min moster för vintern, torkat rutorna, rensat bort ogräs från bänken och plockat bort dyngan vi lämnat där i sommar. Det funkar mest som avstjälpningsplats när det är som varmast, tyvärr, orkar inte vara där då. Ska fota sen när jag är klar.

Nä, nu blir det hopp i lådan.


Hare bra

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards