CrossCreekRapids

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Ingela - 6 februari 2009 19:16

Idag har vi haft kompetensutvecklingsdag. En föreläsning på fm av John Steinberg. Han var verkligen inspirerande och gav många aha-upplevelser. Det handlade om "ledarskap i klassrummet". Något att tänka på...


Snöat har det gjort här, ordentligt. Vissa drivor är meterhöga om inte mer. Kört oplogat på morgonen men det gick bra ändå.

Aningens mörka kort men hoppas ni ser ändå :)

Det här är taget mot lekstugan

Mot "fuse"

Kuvösen tog ändå rekordet... Halva dörren åtsnöad och kortsidan ser vi inte ut på längre...

Som ni förstår kommer helgen att vigas åt att skotta snö. I alla fall för Gubben, själv ska jag in till stan och fixa nya linser. Ska även passa på att handla lite nya kläder och andra förnödenheter.


Nu ska jag återgå till Gumman, ska strax upp och sova.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards