CrossCreekRapids

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Ingela - 23 februari 2009 19:18

Det har kommit ca 1dm snö idag och Gubben ska strax ut och ploga så jag tar mig ut i morgon. Tanken var att jag skulle till jobbet och sen då jag kommer hem åker Gubben på sitt. Gumman har mått bättre idag och har käkat rån och lite kokt fisk. Kvällsvällingen blev en halv flaska mot vanliga hel och när den var slut blev hon skitsur. Törs inte hoppas ännu då bakslaget kom på dag två... men jag håller tummarna.


Har annars inte blivit mycket gjort här idag, har tvättat lite och så var vi ute en halvtimma på eftermiddagen. Skönt var det att få komma ut, jag och Gumman åkte lite hjuling, hämtade posten bara. Har mest suttit i soffan och kikat på tv, all ork är liksom borta. Hoppas den kommer tillbaka snart. Att gå på helspänn är helt enkelt tröttsamt.


Nu ska jag gå ut och hämta lite ved sen hopp i duschen och dö till csi.

Av Ingela - 23 februari 2009 11:48

Gumman är på bättre humör idag och faktiskt piggare än i lördags. Hoppet om ett friskare liv börjar återvända. Får bara hoppas att hon inte får återfall i morgon kväll. På dagis var det ingen annan som fått sjukan och de hade inte heller ätit något konstigt i fredags. Själv är jag hemma från jobbet med turbomage, hoppas den lugnar ner sig så jag kan åka i morgon och jobba. Vi får se, tar en dag i taget just nu.

Nu ska Gumman få lite mer blåbärssoppa och sen ska jag fundera ut någon bra middag som inte är så tung till Gumman och mig. Förslag tas gärna emot då jag är urusel på mat...


Ha en bra dag

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards