CrossCreekRapids

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Ingela - 11 februari 2009 21:39

Vi är då ett gäng tjejer (läs kvinnor) som startat en syjunta på onsdagar. Vi träffas, fikar och handarbetar, bara är utan att behöva tänka på barn och en massa måsten. Det är trevligt och faktiskt lite mysigt men en del som hör det får stora ögon. "Syjunta - hade man inte sånt för länge sen?" Säkert, vem bryr sig? Inte jag i alla fall... Jag ser fram emot mina speciellt invigda timmar för detta på onsdagar. Hejja oss! :) Jag är säkert gammelmodig trots mina knappa 30 år. Ibland är det skönt att gå tillbaka i tiden och slippa alla våra "moderniteter" och hets.

Skit samma...


Här här det i alla fall kallt, riktigt kallt. I morse när jag klev upp var det varma och sköna -30 ute. Får inte upp värmen i kroppen på hela dagen efter att man satt sig i en kall bil, måste jaga elfel i helgen... Miljövänlig är jag då inte för fem öre just nu. Ny bil? Ja, tack... eller så börja åka till jobbet i skoterställ...

Var då ingen idé att gå ut och fota idag med fina -25 då jag kom hem. Kameran protesterar av bara tanken att behöva lämna varma huset. Hoppas det blir varmare i helgen, då ska jag fota all snö som kommit här och mäta snödjupet.


Nu ska jag hoppa i lådan, redan sen dit.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards