CrossCreekRapids

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Ingela - 18 februari 2009 05:47

Nu har termometern stått på närmare -30 ett bra tag, känner mig rätt less på kylan nu. Jag tycker det är rätt mysigt med riktigt kalla soliga dagar då man får sitta inne och pyssla samtidigt som man eldar men inte då man ska iväg på jobb. Det är inte alls kul att bege sig då. Motorvärmaren till bilen har börjat funka igen, P var dit o vickade och pillade lite... Skönt med varm bil i alla fall.


I måndags var jag, mamma och syster på stan, passade på att handla lite kläder. Nya jeans, en stickad väst och två tröjor blev det. Ett par fodrade vindbyxor blev det också, kändes rätt skönt att ha till jobbet igår.


Det här kommer att bli en händelselös vecka, Gubben jobbar förmiddag och jag mitt vanliga schema men när jag kommer hem så dör jag i soffan. Förkylningen jag har tar mest knäcken på mig, ingen feber, lite morgonhosta och lite tätt i näsan men orken, var är den? 

Det känns som att jag är för pigg för att vara hemma men har samtidigt för lite ork för att egentligen jobba. Jag får klona mig, en som är hemma och myser och en som är och jobbar...


Nä väcka Gumman och sen lägga iväg till jobbet.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards