CrossCreekRapids

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Ingela - 15 februari 2009 19:42

...mer eller mindre hela dagen. Åkt pulka, "stjärtlapp" och busat med hunden. Gumman har varit hyffsat trött nu på eftermiddagen men ändå vid gott humör. Trots våran utevistelse har jag hunnit städa sovrummet och bäddat rent. Tvättkorgen fick sista omgången idag så nu är den äntligen tom. Eller rättare sagt var... Gummans kläder från idag ligger där nu. Hinner inte mer än tömma den så ligger det genast kläder i den igen.


Har även en massa pyssel jag borde göra, tyget som ska upp på väggen, virka en mössa klart, sy en gardin till farstun, sy två kuddöverdrag till telefonbänken, sticka barnvantarna klart osv men jag får ta det sen någon dag då vädret är skit. Soliga dagar som denna ska man ta till vara på och vara ute.


Min bil har inte fått någon genomgång idag, Gubben får ta det sen och jag får hålla tummarna att den håller ett tag till... Skitbil...

Nä nu ska jag natta Gumman och sen äta lite Gotta som blev kvar sen igår och se Bones.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards