CrossCreekRapids

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Ingela - 20 februari 2009 21:25

Vi insåg att det inte var någon idé att ha Gumman i sängen, blir bara en massa byte av sängkläder. Nu har vi bäddat i vardagsrummet på golvet med en skummadrass, plastad froté och underlakan. Vi får sova i soffan när det lugnat ner sig lite. Enklast så, blir nog inte mycket sova men men...

Stackars liten tjej.

Blir mycket spola i Let´s Dance, tack Boxer för att ni har gjort en sån box :)

Av Ingela - 20 februari 2009 19:47

Vi hann inte mer än äta middag så blev lilla stackars Gumman sjuk i den vidriga sjukan som jag inte ens nämner vid namn. Just nu ligger hon och sover i pappas famn. Mamma är lite "allergisk" mot henne just nu. Vad skulle jag göra utan engångshandskar, handsprit och klorin? Ligga i soffan och kvida förmodligen. Jag hatar den sjukan och jag vill verkligen inte ha den själv. Hon blir hemma måndag från dagis och eventuellt tisdag och onsdag. Den här smittan stannar här... Jag är hellre hemma från jobbet än skickar tillbaka henne för tidigt. Inte rätt mot henne eller någon annan som får det.

Till något roligare...


Vad vet jag inte riktigt, tappade som lusten till allt. Här ska saneras i morgon om Gumman e bättre. Klorinflaskan är min bästa vän! Hade tänkt mig en helg med lite stan och kika på ny bil men inte det. Får vårstäda i stället. Lika bra det då blir det gjort i alla fall.

Nu ska jag kika på Let´s Dance och kolla in nattens filmer. Blir nog vara uppe länge, länge....


Ha en bättre helg än jag där ute.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards