CrossCreekRapids

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Ingela - 25 februari 2009 19:12

och vi hoppas att ekorrhjulet ska stanna snart. Känns rätt hopplöst just nu. På dagis går sjukan tydligen också bara runt runt men Gumman ska vara hemma i veckan och nästa vecka. Nästa vecka har vi sportlov därför är vi lediga. Ska bli skönt. Får hoppas att sjukan gått över på dagis till v.11 Sa till om att handsprit kan nog mota de flesta baciller i dörren om barnen får sprita händer då de kommer och då de åker. Personalen ska sprita efter blöjbyten också. Jag har även införskaffat en annan välling till Gumman, sempers mild välling från 6 mån. Majsvällingen är ingen idé, den hatar hon. Vi har gett henne fullkornsvälling och det är nog för kraftigt då magen inte riktigt funkar som den ska.

Jaja, till något annat.


Har funderat på ny bil ett antal gånger nu och har nog tänkt införskaffa en Hyndai eller Toyota. Ägare till såna bilar har varit nöjda då de ägt dem. Nu måste jag bara hitta någon lucka i kalendern så jag kan åka och kika runt på utbudet. Ska inget säga för sist jag sa att jag skulle iväg så blev Gumman sjuk och gången före det så rasade bilen, det var då den dog. Så jag ska bara åka och inte säga var jag ska... Det är nog ödet som försöker säga att jag inte ska ha någon annan bil än min skruttbil.


Nä nu ska jag natta Gumman sen dö i soffan med mitt kvällste och lyssna på tvättmaskinens snurrande. 

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards