CrossCreekRapids

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Ingela - 22 februari 2009 20:05

Gumman sjuk igen. I hate it!!! Jag har halvpanik och vandrar runt i huset medans Gubben är med henne. Jag känner mig verkligen som en hemsk mamma just nu. Jättehems...


Återgå till sanerandet som jag redan gjort en gång idag...

Av Ingela - 22 februari 2009 13:08

Här är det bara -4 ute och det toksnöar stora lapphandskar. Jag och Gumman gick ut då Gubben åkte till jobbet för att starta om lasern med nytt jobb. Vi körde lite hjuling och skottade snö med en sopskyffel. Den är som lagom till Gumman. Vovven fick ett tokanfall i snön och tyckte livet lekte en stund. Kul att se att gammtackan på snart 14 år hänger med än.


Nu har Gumman gått och vilat lunch och jag ska passa på att vika tvätt, dammsuga och skura golven. Kanske blir det ännu mer, brukar hinna rätt mycket då jag får ut den långa tummen....


Mamma och H har dragit till syster för att fira henne, hon fyller år i morgon, vi kände att det kanske inte var riktigt lägligt att åka även om de inte bryr sig (jobbar på lassa båda två) och sen blir det komma dit och vända då Gubben är i Byske än. Vi far någon annan helg i stället då vi har bättre om tid.


Nu anfall av måsten!

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards