CrossCreekRapids

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Ingela - 21 februari 2009 20:10

Gumman har varit nästan sig själv i dag, lite knäckt bara. Hon ville sova lunch vid ett och det fick hon, sov till halv sex! Efter det drog hon i sig en stor kopp blåbärssoppa och en smörgås med ost. Var hungrig lillstackarn. I morse drack hon också blåbärssoppa och cola i "mängder". Sen hon käkat gick vi ut en sväng. Vi behövde alla det, jag och Gubben har degat i soffan medans hon sovit lunch. Blir inte direkt piggare av det...

Nu har hon fått välling, lite klenare än vanligt då det är fullkorn hon käkar och ska snart upp och sova. Om hon somnar...


Själv ska jag ta mig en lång, varm och välförkänt dusch. Dö i soffan med mitt kvällste och kika på någon skit som visas. Jättesaneringen blir nog i morgon med grovrent för fuset, hehe, tar bort mycket skit... Tog diskbänken med klorin i morse.


Nu till skott!

Av Ingela - 21 februari 2009 08:40

Gumman somnade för natten vid 23 och har inte mått dåligt efter det. Själva gick vi i säng vid 02. Jag somnade i soffan strax efter Gumman och Gubben vet jag inte. Han väckte mig och tyckte vi skulle försöka sova i sängen. Den är trots allt skönare än soffan. Tror Gumman uppskattade sängen tror jag för hon vaknade inte då Gubben la henne.


Här ska det lukta badhus sen idag, jag ska skura varje vrå av nedervåningen. Tycker det luktar sjukan här nere. Usch och fy vad äckligt. Ändå prickade hon hinken varje gång... Jag är nog en aningens nojjig... eller helnojjig...


Solen skiner och det är -6 ute, underbar dag att vara ute på men inte det. Får ta det sen, kommer nog fler såna här dagar, hoppas jag. Vi har sportlov snart och då är det nog friskare här. Gumman behöver nog vila idag, hon är nog rätt spak skulle jag tro. Hon sover än...


Nä nu ska jag ta tag i städardagen...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards