CrossCreekRapids

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Ingela - 27 februari 2009 23:10

Jag trodde i min enfald att sportlovet skulle bli en vecka med att smälta nya jobbet men nu blir det att få ordning i det nya jobbet på det halvnya jobbet. Jag börjar efter lovet att undervisa i en ny klass på jobbet. Ska bli spännande, många av eleverna kommer från min klass men det är en del nya också. Börjar även på 75% efter lovet så då får jag helt lediga måndagar. Ville inte ha korta dagar utan tar hellre en hel dag ledigt då jag har en bit att köra. Blir mer tid hemma så i slutändan. Gumman är bara liten en gång så jag passar på :)


I helgen blir det nog mest tvätta och städa, hade tänkt försöka hinna ut med kameran också, sy tyget till väggen och sätta upp det men jag har ju en vecka på mig så jag skyndar inte. Blir nog panik sen nästa helg då jag inser att jag inte hunnit med nått av det jag hade tänkt från första början. Jag och Gumman ska vara ute mycket också, åka pullka i massor ska vi göra. Sen hoppas jag att sjukan har gått över på dagis då hon ska tillbaka. 


Nä nu ska jag hoppa i sängen så jag orkar upp i morgon.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards