CrossCreekRapids

Alla inlägg den 1 november 2008

Av Ingela - 1 november 2008 20:18

att jag kunde fota gnistret i gräset.

att dygnet hade fler timmar.

att jag hade en ny fin bil som var hel.

att jag hade ett jobb.

att min hund inte var så gammal.

Listan kan göras lång med saker jag önskar mig. Någon gång ska jag väl ha en bil som är hel och ett jobb men fler timmar på dygnet och föryngra min hund, det går nog inte att ordna. Lära mig fota gnistret i gräset SKA jag lära mig för det handlar om övning.


Idag har jag, mamma och H varit på Byske höstmarknad. Den blir bara mindre och mindre tycker jag. Däremot hade vi sol och det var riktigt skönt ett tag att vandra på den lilla marknaden. När solen försvann blev det svinkallt och sen har det bara blitt kallare och kallare. Nu har vi minus 13.

Det har öppnad en ny affär i Byske, en mysig med ljus, ljuslyktor, gardiner, leksaker m.m Den kommer jag att besöka igen, helt underbar. Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter. Finns i Runes sport gamla lokaler för ni som är i Byske någon gång och vet var de fanns.


Nu ska jag värma lite glögg och fortsätta glutta på Stjärnor på is.


Ha en fortsatt bra kväll.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards