CrossCreekRapids

Alla inlägg den 2 november 2008

Av Ingela - 2 november 2008 19:24

Tog lite bilder med mobilkameran, kanske inte bästa kvallan...

En väldigt trött Nadja som ändå inte vill missa något. Mitt mellan rummen...

Fjäril Gumman gjort på dagis.

Persilja, den enda levande kryddan jag har.

Kryddskåpet är dock mer uppdaterat :) Det bästa/värsta(?) är att det alltid är så här snyggt där inne.

Fruktfatet är oftast uppdaterat också.

På köksbordet just nu, myyys...

Av Ingela - 2 november 2008 18:14

Idag har jag hunnit massor men inga kort har det blivit.

Jag har röjt upp inne (äntligen) så nu törs man ta hem folk igen :)

Ute har jag plockat bort Gummans sommarleksaker, ställt i ordning kuvösen inför vintern (där fattas bara 2 ljuslyktor nu och fönsterbänken) ställt bort krukor med perenner i och en massa annat jag glömt bort så nu kan snön komma. Jag ska försöka fota i morgon. 

På eftermiddagen kom svärfar och GB förbi (annars hade jag hunnit ännu mer) en sväng. Det är långt mellan gångerna de är hit. 

Gubben har pysslat på i garaget och bytt till vinterdäck på sin bil. Han har även kollat upp min bil och relät vi köpte funkar inte så jag är fortfarande utan bil. Gumman får vara hemma från dagis i morgon och jag får boka av optikern. Han ska även kolla upp spridaren på bilen, trodde att även de kunde vara dåliga. SUCK. Just nu hatar jag bilar. Varför kan de inte bara gå som en duracellkanin? Gå och gå och gå och gå och gå och gå....

Hitta felet i min bil är som att leta en nål i en höstack, omöjligt.


Nu ska jag mysa lite med lillGumman innan hon ska gå sova. Sen ska jag dö i soffan med lite glögg och ostkrokar. Snygg kombo va?


Ha en bra kväll.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards