CrossCreekRapids

Alla inlägg den 18 november 2008

Av Ingela - 18 november 2008 20:53

Trött och tom i huvudet. Jobbade idag sen stressa hem för att stressa i sig mat och sen stressa iväg till dagis för utvecklingssamtal.

Där blev inga större nyheter sagda. "En glad tjej med humör och som vet vad hon vill." Samma som hemma då. 

Sen blev det hem och lägga Gumman för att sen själv dö i soffan. Har nu duschat och ska mysa ner mig i soffan och se "House". 

Absolut händelsös dag att skriva om egentligen...

I morgon om jag är ledig ska jag nog hämta en kisse. En utekisse är det, råttfångare. Mohahaha här ska de jävlarna bort. Gnagarna alltså. Givetvis ska kisse få komma in och få kärlek också även om det är en utekisse. Alla pälsbollar blir älskade här. Dock inte håret alla gånger...


Nu börjar House.

Ha en bra kväll

Av Ingela - 18 november 2008 19:53

Av Ingela - 18 november 2008 05:05

Ska jobba idag, 8-16. Sköönt (eller nått, kul) Sen blir det hem och kasta i sig middagen för att sen åka på utvecklingssamtal på dagis. Kvällen blir i stressandets tecken, inte alls kul.


Igår plockade jag undan i köksfönstret där jag haft mina små orkidéer och ställde dit andra saker, blev fint. Blev bland annat två ljusstakar som fått flytta arslet från vardagsrumsfönstret då det är knökat med diverse orkidéer, de fick helt enkelt inte plats.  

När jag var och handlade på eftermiddagen så träffade jag H från när jag gick i Byske. Kul, vi har inte sett varandra sen vi gick ut nian. Hon hade inte heller varit på klassträffen och hade hört att det bara varit 5 personer från våran klass där. Så fin sammanhållning hade vi. I överlag hade det tydligen inte varit många från Byskeskolan. H bodde i Byske nu så jag ska någon dag försöka hinna förbi där och hälsa på. Lättare att prata där än på ICA.


Nä dags att reagera, jag ska fixas till (pyjamasburen än) sen ska lillan väckas och fixas med, frukost och sen halka oss iväg till dagis och jobb.


Ha en bra dag.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards