CrossCreekRapids

Alla inlägg den 4 november 2008

Av Ingela - 4 november 2008 21:31

Av Ingela - 4 november 2008 08:18

Idag blir vi nog ute hela dagen, solen skiner och det är bara någon minus ute. Gumman har just vaknat men brukar vilja morna till sig ett tag innan vi hämtar henne så hon ligger nog en stund till. Ganska sött att sitta och höra på hennes små sånger och diskutioner med nallen på babyvakten.


Själv var jag uppe före tuppen igen, har myst med morgonkaffe och gårdagens inspelade avsnitt av cityakuten. Har även hämtat in ved och eldat. Det är skönt att få dessa timmar själv på morgonen, helt själv, i lugn och ro. 


Bilskrället då? Ja, inget större hopp där. Ingen verkar ha delen hemma som vi behöver för att den förhoppningsvis ska börja fungera. Vi ska ringa Nordiska bil (forslunds) idag och höra om de har hemma, eventuellt blir det då en stadsresa med middag på Big Boy. Nyttigt? Not. Gott? Jepp.


Nu ska jag ställa i ordning frukost, blir varm choklad och ostmackor idag, sen hämta ner Gumman.

Mums.


Ha en bra dag. 

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards