CrossCreekRapids

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Ingela - 10 november 2008 20:26

i morse ringde telefonen. Vakansen, skulle ut på jobb. Heldag.

Blev lite stressigt men det gick, hann dit i tid. Gubben tog Gumman till dagis innan han började jobba. Tyvärr funkar det inte jämt då han jobbar eftermiddag då han kan komma hem hyffsat sent ibland. Jag får helt enkelt börja kliva upp i skrottottan och göra mig klar och sen väcka Gumman klockan sju så vi är redo att fara på en gång om Vakansen skulle ringa. Det är bökigt men det får gå tills vidare.


Min kväll kommer inte att bestå av tvgluttande och te utan i städandets tecken då det ser ut som någon har kastat in en handgranat och stängt dörren. Det är verkligen inte kul att komma hem till ett slagfält. Ingen ved fanns det inne heller... Vi måste verkligen lära oss vad framförhållning är.


Dags att sätta igång. Mys åt mig också i kväll är ni snälla, när jag är klar blir det dusch och hopp i lådan.


Ha det bra

Av Ingela - 10 november 2008 20:25

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards