CrossCreekRapids

Alla inlägg den 5 november 2008

Av Ingela - 5 november 2008 21:09

Blev utringd på jobb idag så jag ska jobba i morgon men bilen är fortfarande död. Vi har bytt relät till bränslepumpen och idag/ikväll har vi bytt spridare men fortfarande död. Relät hackar ibland när vi försöker starta den...

Gubben ska skjutsa mig i morgon då det är rätt nära jag ska jobba men så kan vi inte ha det för jämnan. Tar tacksamt emot förslag på vad felet kan vara. Vi tippar på bränslepumpen men sen är den fortfarande död på en cylinder. Jävla bil. Hatobjekt numro ett just nu... Skit samma, bara arg just nu.


På förmiddagen idag så bakade jag och Gumman sockerkaka då vi skulle få besök av B mitt på dagen. Blev lite övervispad, hon tyckte det var skitkul. Sen när Gubben kom hem bar det av till Piteå för att köpa delar till bilen som visade sig inte alls förbättra saken...


Nu ska jag hoppa i duschen och sen i lådan. Försöka glömma bilen så jag kan sova.


Natti natti.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards