CrossCreekRapids

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Ingela - 6 november 2008 21:05

Då inte min jäkla skitbil behagade att starta igår efter byte av spridare så tog Gubben ut en dag ledigt, han hade tydligen lite komp han kunde utnyttja. Det blev stressigt och bökigt om han skulle ha skjutsat mig till jobbet före han åkte själv till sitt jobb och lämna Gumman på dagis någonstans där mitt mellan. Själv tyckte jag det var skönt att få komma ut och jobba en dag, får bara hoppas det blir fler dagar. Måste bara få till bilen först. Fortfarande arg och vresig på den.


Annars har här inte hänt ett jota... fast mycket skulle ha behövt göras som vanligt. Ledig i morgon får ta det då.

Det jag inte hinner idag får jag ta i morgon.

Ett mycket fint ordspråk tycker jag då dygnets timmar inte riktigt räcker till.


Nu en kopp kvällste och lite sockerkaka som är kvar sen igår.


Ha det bra

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards