CrossCreekRapids

Alla inlägg den 19 november 2008

Av Ingela - 19 november 2008 21:26

Här är då "kisse". Än så länge namnlös, förslag mottages gärna!

En utekisse som kommer in och käkar och degar i soffan ett tag innan han går ut igen. Passar oss mycket bra.

Ni får ursäkta fotokvaliten, tagen med mobiltelefonen.  Ska fixa nya då han törs komma ut ur transportburen. Har bara träffat hund en gång tidigare så min gamla tacka är rätt skrämmande men där inne äter han och känner sig trygg iaf. Ska få fortsätta ha buren ett tag till som trygghet, fick även hans säng så den ska in dit då han kommer ut.

Av Ingela - 19 november 2008 14:13

Av Ingela - 19 november 2008 13:09

Jag och Gumman har varit ute hela förmiddagen, sol och härligt väder. Vi tog en promenad och när vi kom hem åkte hon pulka och jag passade på att sätta upp utebelysningen på lekstugan. Fyndade en massa tomma kartonger till olika slingor men inte en slinga i dom. Ska ut på skattjakt sen. Ska försöka få ner foten till utegranen också innan det blir kolsvart ute. Får jag inte pynta inne pyntar jag ute. :) Ska ta in julkartongen och smyga upp lite här också, får se om jag hinner idag. Blir nog hämta kisse i eftermiddag då Gubben kommer hem då Gumman var för trött för att åka efter lunch.


Dags att "rotera".

Ha en fortsatt bra dag.

Bilder på julmyset kommer sen ikväll förhoppningsvis.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards