CrossCreekRapids

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Ingela - 3 november 2008 12:59

Jag var uppe med tuppen i morse eller rättare sagt före tuppen. Gubben jobbar förmiddag så vi klev upp halv fem. Soluppgången var jättevacker.

 

Gumman vaknade vid åtta, fika och sen bar det av ut i solen.

Vi fyllde på mat till småfåglarna, det var intressant värre, för Gumman alltså.

Sidensvansarna har börjat synas lite smått så snart kommer snön. :)

 


Har möblerat om i kuvösen så nu får vi in en gran där till advent. Blev riktigt bra, funderar om det ska få vara sådär till sommaren också. Problemet är att mina pioner hamnar bakom bordet. Har några månader på mig att fundera på saken.


Fotade två frostfoton, försökte få med gnistret i frosten men det är inte lätt.


Just nu ligger Gumman och vilar middag så jag ska passa på att få lite gjort här hemma.


Ha en bra dag.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards