CrossCreekRapids

Alla inlägg den 25 november 2008

Av Ingela - 25 november 2008 18:04

Gumman har då hittat på ett namn till kisse, han heter numer Isis. När Gumman lockar på honom så säger hon just Isis och han svarar med ett mjukt mjaoo. Undra när jag själv ska få det som svar?


Just nu ligger jag och tar igen mig i soffan, dödstrött...

Ser på bolibompa själv, Gumman drog, intressantare det pappa håller på med.

Av Ingela - 25 november 2008 15:21

Trotsat halvdåligt plogade vägar och for till mitt vick i morse. Tog mig både dit och hem. Skönt.

Nu ska jag passa på att gå ut och fixa fram lite saker från snön, bland annat vår farstubro. Sen ta in ved, plocka undan här inne samtidigt som jag funderar ut någon middag. Trött som stryk är jag också, fattar inte vad denna jäkla trötthet beror på. Känns som man inte har sovit något alls på en vecka.

Skit samma, efter middagen ska jag nog trotsa vägarna igen och åka till Byske för lite tårta. Får se hur pigg Gumman är också, det hänger på henne, jag kan bita ihop...


Nu ska jag göra "jävulsrycket" så jag blir klar någon gång idag.

Av Ingela - 25 november 2008 06:41

Inget kan stoppa mig idag, eventuellt en dikeskörning då men jag satsar på att missa dikena.

Gubben blir hemma med Gumman tills jag kommer hem då hon inte riktigt är sig själv. Gnällig, klängig och allmänt vissen. Vi har tre möjligheter, tänder, sprutan hon fick förra veckan eller förkylning igen. Hoppas på de två första, de går över fortare och är noll smittsamma.

I kväll blir det kalas hos H som fyller år, min bror fyller också år så han ska jag också gratta dock över tele då det blir fika där till helgen.


Nu frukost och sen iväg.

Ha en bra dag

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards