CrossCreekRapids

Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Ingela - 9 maj 2008 18:01

Så ovanligt, var på VIP - kvällen på kappahl igår med mamma. Hade tänkt hitta mig några sommarkläder då det är öken i garderoben när det gäller dessa kläder. Kollade upp mitt konto innan jag for, saldot visade att det inga kläder blir. Hela 53 kronor kvar på kortet. Suck, varför ska man vara så jävla fattig jämt? Studentlöningen har inte hunnit med utgifterna tror jag... 8000 kronor styft är inte mycket pengar idag. Jag är glad om jag har en tusenlapp kvar när jag betalat det som ska betalas. Denna lapp ska räcka till kläder och annan skit. JAG VILL HA ETT JOBB! och bra betalt skulle inte alls göra ont. Jag skulle vara rik om jag fick ut 13 efter skatt.


Jaja i övrigt på kappahl kan jag säga att det mer var ett butikskrig än en trevlig kväll med mamma, satan vad folk och de var helt hysteriska. Över 30% rabatt på hela sortimentet. Det var som att folk inte hade kläder på sig alls. Det gick inte att så och titta lugt på en ställning kom alltid någon och slet, gud förbjude om jag skulle hitta något som de ville ha. Lovar det hade blivit ryckt ur händerna om man skulle ha haft råd och köpa något.


Idag tog jag mig en ledig dag, jag och gumman åkte till moster i Piteå och softade idag. Borde ha sysslat med annat här hemma, städa och tvätta bland annat. Vi är bortbjudna på bröllop i morgon och det BORDE verkligen fixas till det. Strykas och fixas. Visst det är kul med sånt där men känner mig inte alls hemma, det är så uppstyltat tycker jag. Varför kan man inte bara få vara den man är? Jag trivs inte alls i klänning och kommer förmodligen att känna mig rätt obekväm hela dagen. Ni får uppdatering om det hela sen när jag hämtat mig...


Nu sätta fart med det jag inte gjort idag och förhoppningsvis få en liten stund sen framför tv:n med gubben.


Hare bra. 

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards