CrossCreekRapids

Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Ingela - 29 maj 2008 20:55

Nu är det nästan sommarlov, vi hade sista lektionen idag uppe i Luleå idag. Hade bara redovisningar hela dagen. Blev lite stressigt igår att sammanställa allt som skulle redovisas idag. Fixade även till på farstubron igår, köpt en gigantisk hängpelargon.och så här ser blomman ut i närbild.Har även tagit reda på mina krukodlade perenner som jag bara tippat ut i en pallkrage för övervintring. De hade överlevt, är en vårkrage och en akleja som jag aldrig sett blomma.Väggen med hängpelargon och krukor blev då så här, för att få en helhet.Är mycket nöjd. Kommer inte alls att göra ont att sitta här och dricka morgonkaffe. Gumman trivs också ute just nu och har en liten kottpark hon leker massor med. Håller även på att lära sig köra sparkbil. Har inte riktigt fått in tekniken ännu men är inte långt borta.I min solursbänk blommar det för fullt. Jag är så nöjd att lökarna fick vara ifred där. Ska nog pula ner lite tulpaner till hösten. Tror de ska få vara ifred, ids inte sätta några fler i kuvösen förrän jag vet att gnagarna är helt borta.Ser lite ynkligt ut men var svårt att få en bra bild.

I morgon ska jag och hämta alla gummans saker på dagis då hon också har sommarlov nu. Ska bli så jävla skönt att vara ledig. Det sista i skolan fixar jag i morgon på eftermiddagen. Suger massor att göra det då det är småfix men utan det så blir det inga poäng och inga poäng ger ingen examen.

Nä dags att göra något nyttigt, dö i soffan är nyttigt just nu. Orkar inge mer idag.


Hare bra.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards