CrossCreekRapids

Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Ingela - 19 maj 2008 19:15

Telefonen tog mig på sängen i morse, det var om jobb. De ringde 7.40 och ville att jag skulle börja 8.20 Japp, sa jag, kommer. Blev lite stressigt men fixade det. Gumman satt på golvet och tittade på en väldigt yr mamma som sprang omkring här och packade saker som skulle med. Hon kom sig inte ens för att dricka vällningen. Stackars liten.

Gick bra att jobba, första dagen skarpt läge ute i en skola. Bra med erfarenheten. Lite snurrig har jag nog varit hela dagen men skyller på den hetska morgonen. Nog för att jag kan vara snurrig i bollen annars men inte så här. Ska dit i morgon också. Det är bra, behöver alla slantar som kan tänkas nu då jag bara får halva studiemedlet nu i slutet på Maj. Hur har de tänkt man ska överleva på några ynka tusenlappar? Har ju inte ens rätt att stämpla då jag studerat. Som ett slag på fingrarna för att man väljer att plugga, trots att herr regering tycker det är bra att man studerar högre saker. Dubbelmoral...


Jaja, glutta tv med gubben sen hopp i lådan så man orkar i morgon.


Hare bra 

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards