CrossCreekRapids

Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Ingela - 25 maj 2008 11:20

Mors dag idag och inget bli som planerat. Gumman har fortfarande feber och idislar massor. Har äntligen fått titta hon i munnen, fyra käglor på väg. Inte undra på att hon har feber och är grinig. Stackars lilla vännen. Vi hade planerat att åka till Svärmor på förmiddagen och till mamma på eftermiddagen men fick ställa in allting. Kan inte släpa runt på en liten som inte är som hon brukar. Mamma kommer hit sen med mat och tårta. Det är bra med flexibla mammor. Annars kommer det inte att hända mycket här idag. Ska försöka hinna med lite annat när lillan sover som jag har puttat framför mig men nu måste jag ta tag i det eller så gör jag som supermamman, njuter av dagen och tar den som den kommer. Blir nog det sistnämnda...


Nä, nu ska jag ut på bron, ta en rök, dricka lite kaffe och njuta av solen och fåglarna.


Hare bra


Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards