CrossCreekRapids

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Ingela - 1 september 2008 18:14

Från och med nu är man i arbetslöshetens träsk, skitkul. Har sökt jobb hela sommaren och hela tiden får man tillbaka ansökan och ett "Tack för visat intresse men jobbet har gått till en annan". En kommentar man känner igen allt för väl sedan tidigare. Ska inte heller anmäla mig arbetslös, vill inte alls flytta. Jag hör hemma här. Ska springvicka lite på skolor och fortsätta söka jobb och få samma kommentar tillbaka som alltid. Någon gång ska man väl ha tur. Bananskalet ligger nog på vägen snart.


I helgen har jag plockat åtta liter lingon och rensat dem, Gubben syltade. Annars har jag försökt hinna med allt en mamma ska hinna med, städa, tvätta, vara med gumman och tio ton andra saker. Tur man är Stålmannen eller Stålkvinnan blir det. 


Nä nu ska jag mysa med Gumman lite innan sussadags för henne.


Hare bra

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards