CrossCreekRapids

Alla inlägg den 19 september 2008

Av Ingela - 19 september 2008 23:21


Jodå det är samma size bara en underlig vinkel... Vad ska man nu sticka? Broders tofflor kanske?

Av Ingela - 19 september 2008 21:40

Insåg idag att jag måste göra något åt saken, jag kan inte längre blunda för det och fortsätta göra som jag gör.

JAG HAR INTE ETT BYXPAR SOM PASSAR LÄNGRE! 

Knallar omkring i mjukisar hela tiden och undviker alla jeans. Jag har två par jeans jag fortfarande får på mig men dessa är extremt låga stuprörsjeans jag oftast använder som leggings. Sen ska vi inte alls tala om alla tröjor som ser ut som korvskinn när jag tar på mig dem.

I morgon bitti börjar ett hyffsat nytt liv med promenad varje dag. Usch, vad det känns drygt. Var på dygnet ska jag trycka in den då? Får trolla...

Äta ska jag fortsätta göra som jag gör, mat är gott och jag behöver det jag stoppar i mig ska däremot sluta med godis, chips, ostkrokar (det svider) och drickor av sockrigt slag. Sen läste jag någon stans att Fun Light funkade bättre än myrr då myrorna gör intrång, de dog fort som satan av det. Hur nyttigt låter det? Inte alls, så den avstår jag också då...

Nä, nu ska jag äta några till ostkrokar och se på "sing bee". Fy hur vissa låter, risk för TV-rutan ibland.


Hare bra

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards