CrossCreekRapids

Alla inlägg den 3 september 2008

Av Ingela - 3 september 2008 20:36

Jag sitter nu och gluttar på Idol på TV, jag skäms åt en del. Jösses, hur kan en del ställa upp? Ställ er och sjung i duschen istället eller ta sånglektioner. Sen varför jag sitter och skäms här fattar jag inte heller, det är ju inte jag som sjunger skiten men någon måste väl skämmas för dom. Sen finns dom underbara med också som gör att man får ståpäls över hela kroppen vid första tonen och sen är man såld.


Idag har jag pysslat men ändå ser huset ut som att någon har kastat in en handgratat och stängt dörren. Jag har mest planerat hur jag vill ha saker och ting här hemma, ja, heminredning helt enkelt. Fy bubblan vad halvtråkigt det är. Saknar helt den konstnärliga och estetiska ådran för att få till det. Ska i alla fall in till stan i morgon och köpa tyg till soffan. Den är under all kritik just nu.


På eftermiddagen var Supermamman hit och lånade duschen, bjöd på middag och kladdkaka till efterrätt. 


Har även handlat "fem myror..." kläder till Gumman, hade tänkt ta kort men inte i den katastrofala röran som är just nu. Det blev i alla fall en blå manschesterklänning, orange långärmad tröja, blå leggings och oranga mjukisbyxor. Självklart matchar allt varandra, klänning eller mjukisar. Jösses, inte ens två och jag klär hon som en snobb men det var ju så sött. Nostalgi att se elefanterna, kanske fotar sen när fått undan efter handgranaten.Just ja, det blev ju matchande sockar till allt också.


Nä, nu ska jag skämmas klar till Idol.


Hare bra

Av Ingela - 3 september 2008 14:44

Jag är ute efter en katt, gärna Maine Coon eller Norsk Skogskattsblandning men vanlig huskatt går också bra. Ska ha hund- och barnvana.(katten alltså)

Äldre eller kattunge allt av intresse, bara den är snäll.

Vet ni som läser av någon? Hör av er i så fall. (mail finns i presentationen eller skicka kommentar)

Alla lägger inte ut sina katter på Blocket och fiskar lite här också då.

Kisse får ett livslångt hem långt ute på landet, kommer att få vara ute/inne och få massor med kärlek.


Kissefiskaren

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards