CrossCreekRapids

Alla inlägg den 29 september 2008

Av Ingela - 29 september 2008 23:29

Så här såg det ut i går, så här i morse:

Blir glad av den. Kommer tre stänglar till, dragspelsblad gör inget om den ska blomma så här varje år.

Av Ingela - 29 september 2008 22:17

Jaha, då var Gumman förkyld igen. Gubben blev det i förra söndagen. (igen) Då är det bara jag kvar på varv två. Kan bli less för mindre. Hur länge ska den hålla på?


Idag blev det då inget alls igen, Gumman sov ett par timmar och efter det drog vi iväg och fyllde kylskåpet igen. En sak är då säker, det har blivit hutlöst dyrt att handla. Tror jag ska byta affär, den andra är billigare, har testat med en vanlig ordinär handling med det vi oftast handlar men av gammal vana så knatar man in på den vanliga. Skumt. Blöjor till exempel; på min vanliga 109 kr på den andra 95 kr... är inte många kronor egentligen men i längden blir det många kronor sparade. Även hundmaten är billigare och även det går en del.


Nu slutar snart reklamen så en ryk innan Jordan börjar om igen.


Hade bra

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards