CrossCreekRapids

Alla inlägg den 6 september 2008

Av Ingela - 6 september 2008 08:28

Igår hade jag energi, hann massor. Fixade toalettfönstret (bild kommer under dagen) och blev jättenöjd. Tvättade bort nästan hela tvättunnan, storstädade hela nedervåningen dock inte vardagsrummet då skåpet ska fixas klart. Hängde upp en orkidé i farstun (bild kommer) och det blev lite nya ytterkrukor här i köket. Fixade jättegod middag bestående av kycklinggryta och ris. Efter middagen var jag och gumman ut och gick en skön promenad. När jag lagt henne dog jag själv i soffan.

Idag blir det plocka in svarta vinbär och göra gele då solen skiner ute. Sen ska jag börja sy allt till köket. De gråa håren är inte långt borta, gillar inte att sy och är inte heller någon hejjare på det. 

Gubben har gjort konsollerna till kuvösen och målade dessa igår så hinner jag idag ska jag göra hyllan och måla den. 

Ja som ni ser drabbas jag inte av depression på hösten utan får massor av energi och oj så skönt.

Ska nog stötta bron idag också, E och K kommer ut, hoppas P kommer också går lite lättare med tre karlar. 

Käka frukost och sen ut.


Ha en bra dag.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards