CrossCreekRapids

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Ingela - 4 september 2008 22:30

What are the last 3 things you purchased?

Tyger till köket

Glasburkar

Örngott

What are the last three songs you downloaded?

Ladda ner? Jojjo, inte med min uppkoppling skulle aldrig bli klar. 

Dock på en annan dator: Cornelis Wreswik (stavning?)  Turistens klagan

What where the three best places you visited?

Jag som rest så mycket... inte alls. Öhh...hmm...

What are your three favorite movies?

Dirty Dansing, Pretty Woman och Sex and the City. Ja, jag vet jag är tråkig.

What three things can you not live without? (Other than family and friends

blommor, motorfordon och skor

What would be your three wishes?

Pengar, renoverat hus och lagomt med djur

What are three things you havent done YET? 

Kört skoter i Canada, skaffat häst och gjort en trevlig resa utomlands.

What three celebrities do you want to hang out with most?

Gordon Ramsey, Malin Baryard och Carry Bradschaw

Name three things that freak you out.

Krig, cancer och kryp.

What are your three favorite dishes?

Palt, surströmming och grillat av alla slag

Name three thing you are good at. 

Djur, blommor och få tiden att gå.

What are three things you are currently coveting? 

sova, äta och duscha

jag har svarat på min och skickar vidare denna utmaning till

Den som vill... Winnerhorse?

Av Ingela - 4 september 2008 22:05

Dagen blev allt annat än latig som jag skulle vilja och jag har dessutom skapat mig mer arbete.

Vi fick sms av susanne att det var ärtsoppa till lunch, mums, iväg dit och käka. Supergott var det. Sen iväg in till stan, köpte tyger på Åhlens till köksoffan, till fönstrena i köket och till en kudde i soffan. Sen blev det hemtex, inga fynd där. Blev sen COOP, skulle bara ha mat men kom även hem med tre snygga burkar därifrån som jag ska ha tvättmedel i. Jysk hade stängt så jag tog en snabbsväng in på Dollar store och hittade tre örngott som passar fint i kökssoffan. Middag hos moster och gjorde där några fynd, tre burkar och två svagdrickesflaskor modell större med tillhörande trämojäng. Jag är helnöjd. Kort kommer under helgen. 

Nä nu ska jag se Hells Kitchen finalen.


Hare bra

Av Ingela - 4 september 2008 08:03

Gumman skulle ha varit på dagis idag men ids inte köra fram och tillbaka som en skottspole för att hon ska vara 8-13 på dagis. Det blir 8 mil sammanlagt för dessa timmar. Tänkte istället efter lite mätningar här hemma åka in till stan och fixa nytt sofftyg och eventuellt nya gardiner hit till köket. Blir nog även lite fix här hemma, ligger efter i allt känns det som. Vovven har börjat lösa sommarpälsen så hon hårar för tre så dammsuga måste jag göra. Svårt att bara lägga på vinterpälsen och sen fälla allt till våren. Vilket jobb att fälla två gånger per år.

Ska fortsätta söka katt. Att det ska vara så svårt att hitta en lämplig bra till och inte 20 mil bort. 

Nä frukost nu sen en god kopp kaffe.


Hare bra

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards