CrossCreekRapids

Alla inlägg den 26 september 2008

Av Ingela - 26 september 2008 06:33

Upp i ottan med Gubben, skulle städa och fixa innan Gumman vaknar och vars hamnar jag? Framför teven... spelade in Top model 10 och Hells Kitchen igår. Top model har jag följt från säsong 1, varför vet jag inte. Det är egentligen ett gäng klorinblondiner med allt för stort ego som fjantar runt. Visst, det är ett tufft jobb att vara modell (Tror jag iaf, har aldrig testat) men varför fjanta runt, fnittra och bete sig som en snorunge? (Ursäkta språket)

Hell´s Kitchen, ja, vad ska jag säga? Gordon är bara för härlig. Kanske lite FÖR skrikig och nervärderande ibland men vissa verkar behöva en rejäl spark där bak. Hans mat skulle jag mer än gärna vilja äta men jobba för honom? Krävs nog inte bara lite skinn på näsan utan en hel fårskinnsfäll och absolut INTE göra misstag. Tur jag bara behöver se skiten på teve...


Nä, käka frukost innan Gumman vaknar, kanske hinner med lite annat också. Hämta ved behöver jag göra. Har inte varit direkt kallt under yllefilten i soffan men utan den är det uggligt.


Ha en bra dag 

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards