CrossCreekRapids

Alla inlägg den 23 september 2008

Av Ingela - 23 september 2008 07:13

Natten till igår fick jag då känningar av min eländiga magkatarr igen efter helgens allt för goda mat och godis. Blev inte många timmars sömn alls. På morgonen åkte Gumman på dagis och jag masade mig iväg till moster i Piteå. Vi åkte och tittade på bättre begagnat, hittade två ylletröjor som ska tovas och bli vantar. Sen hämta Gumman, kikade in hos broder en snabbis och sen hem. Där tog min ork slut. Tur att Gumman är lite självgående i alla fall men hon var lika trött som jag och lite klänga blir det. Efter middagen blev det bolimopa sen dusch och sova för Gumman. Två timmar senare (21.00) gick vi, dvs jag och Gubben i lådan och somnade gott. Nu tio timmar senare känner jag min mycket bättre och för en gångs skull utsövd och på bra humör. Solen skiner ute, visserligen snorkallt men idag ska vi ut och leka (Gumman) jag hade tänkt ta in pelargonerna om de inte kastat in handuken i natt. Tror jag glömde stänga dörrarna till kuvösen nämligen. Ska även ta skotten och posta till M i Västerås om de överlevt frostattacken.


Nä, nu är kaffet klart.

Ha en bra dag

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards