CrossCreekRapids

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Ingela - 4 januari 2010 13:56

Idag hade jag faktiskt tänkt ut på skidor, jag tänkte det tills K ringde och sa att hon bangade på grund av kyla och blåst. Så farligt kan det väl inte vara? Till Gubben gick ut,  jo det var så farligt. -17 och snäggande isvindar gav en kyla på ca -40 så skidorna blev till endast tanken men jag hade tänkt. Det är alltid något. Nu får jag tänka på skidorna tills någon annan dag. Gör egentligen inte alls något, de har inte varit mina stora favoriter genom åren.

Det har blivit lite annat gjort idag, K kom med datorn som hon hade lite problem med. Gubben fixade och nu ska det förhoppningsvis fungera. Själv har jag försökt få ihop en uppgift till skolan. Börjar dra ihop sig och jag har två uppgifter kvar att göra. Måste skynda mig lite där, so back to buisness!

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards