CrossCreekRapids

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Ingela - 9 januari 2010 10:00

Vi la oss rätt sent igår och vi får väl skylla oss själva men är man van att ha en dotter som vaknar vid 8-9 så tänker man inte längre. I morse kom hon och tyckte att det var morgon kvart i sex. Jippi. Maka efter sig och hon kryper ner under täcket. Mysigt tänker säkert vissa. Hmm, inte jag, hon letar åt mitt lår med sina (is)kalla fötter och börjar mjölktrampa. Detta trampande gör mig vansinnig, det börjar krypa i hela mig. Gubben trynade vackert vidare och 30 minuter senare hade jag två dm att ligga på och inget täcke så jag gav upp. Gick ner och la mig på soffan i stället. En liten stund till utan mjölktramp fick jag. Sen kom Gumman och friden var slut.

Kan säga att det inte blir många knop idag, det är fortfarande kallt ute dock bara -20 men inget som man vill vara ute i. Tror det blir en slöardag i soffan med stickningen istället.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards