CrossCreekRapids

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Ingela - 11 januari 2010 07:06

På lördagkvällen var vi bortbjudna på middag i Sjön, det var riktigt trevligt. Blev rätt sent i säng och jag antog vi skulle få lida för det söndag morgon men vi väcktes av telefonen 9.30 Det var verkligen dags att kliva upp. Sen blev det frukost och ut. Polarfrosten har äntligen gett med sig och temperaturen ligger på behagliga 1-10 minus. Vi åkte lite skidor och Gubben drog upp ett lite längre skidspår på åkern nedanför huset.

Gumman ville inte åka till dagis idag så hon får vara hemma och leva lyxliv en liten stund till. Jag ska dock försöka läsa lite ändå. Vi ska göra ett besök på Campus också för att låna lite böcker sen hoppas jag kunna åka till syster och äta lunch om hon är vaken. Jag ska försöka få med mig kameran också var ett tag sen jag fotade något och det märks här på bloggen. Trist utan bilder...

Nu ska jag dyka i böckerna tills Gumman vaknar.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards