CrossCreekRapids

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Ingela - 6 januari 2010 19:24

Gubben hade gjort kött och grönsakspytt till middag idag och jag tyckte det saknades något men kunde inte komma på vad. Ketchup var det inte, smakade konstigt. Sötsur sås stämde inte heller den var helt enkelt för söt. Funderade medans jag åt och funderade hårt. Jag fick det till en saknad krydda men kunde tyvärr inte komma på vad. När jag nästan ätit klart så säger Gubben; Lingonsylt? Ja, självklart var det lingonsylt som saknades men då hade jag nästan ätit upp allt. Det blev en portion till med tillbehöret som saknades.    Gott blev det.


Annars har jag mest suttit med näsan i mina skoluppgifter, en klar, en påbörjad och endast en som inte är påbörjad. Jag ser slutet på eländet. Jag kan inte ens komma på vad det har varit för väder idag, har det ens varit ljust?

Vi hann även plocka bort alla tomtar och groll efter julen men gardinerna hänger dock kvar. Får ta det i helgen, måste få skolan klar först. Ska städa ordentligt också... Nu ska jag peta lite i en klasskompis uppgift.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards