CrossCreekRapids

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Ingela - 1 mars 2009 20:32

Vad har då dagen erbjudit? Inte mycket, vi har varit ute hela förmiddagen. Solen var inte framme och det var inte speciellt varmt heller. -8 och råkallt. Susanne och två barn var hit, A åkte skidor med H. Fyra kilometer avverkade dom, snyggt jobbat A! Lite korvgrillning i kylan blev det också.


På eftermiddagen blev det endast palttillverkning och flygning på simulatorn. Gumman blev riktigt haj på stiga och sjunka. Själv är man helkass fortfarande, blev slagen av Gumman 2 år... hon kraschade minst av alla. Kanske beror det på att hon bara behärskar spak 1 ännu. Själv ska man trixa och fixa på flygning 1. Inte smart...


Hoppas på fint väder i veckan då jag är ledig men med min tur är det antingen snöstorm eller snorkallt. Bara ta en dag i taget. Hade tänkt in till stan i morgon, fixa lite på jobbet trots ledighet och sen shoppa lite saker som behövs. Gumman ska följa med, funkar fint då jag inte har elever.


Nu ska jag se Bones klart.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards