CrossCreekRapids

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Ingela - 13 mars 2009 19:43

Här rusar veckorna fram, jag hinner knappt med längre. Helt otroligt vad fort det går. I helgen blir det nog allt och inget gjort, har lite att ta igen efter veckan som varit. Ska försöka göra sånt som gärna flyttas fram för det inte är någon brådska. Till sist blir det för många små saker så de blir hemska att ta itu med. Är det fint väder ska vi försöka vara ute också. Grillateraljer är inhandlade i alla fall.


Till veckan får mina elever en guldvecka och för mig känns det som att de inte hinner de dom ska men det löser sig. Tisdag har vi friluftsdag och ska ut i snöbackarna och åka tefat. Tjo vad kul det ska bli, här ska fröken Ingela åka av. Jag älskar att få fåna mig i snöbackar med diverse åkdon. Dock inte skidor, det överlever jag inte... På onsdag ska vi på teater på förmiddagen, minns inte riktigt vad den handlade om men ska bli kul. Jag är inte ofta på teater. 

Jag hoppas verkligen att mina elever är lika entusiastiska som jag är.


Nu ska jag förbereda mig inför Let´s Dance, måste poppa popcorn.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards