CrossCreekRapids

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Ingela - 12 mars 2009 19:44

Var till tandläkaren idag igen för att ta min jäkla tandsten. Lite över en timma tog det. Gör inte direkt ont men man blöder så förbenat från tandköttet sen. Nu är det lite över ett år till nästa gång. Skönt.


I veckan har det bara blivit jobba och sova, det är tungt då Gubben jobbar eftermiddag. Det är dom veckorna jag verkligen ser upp till ensamma mammor med barn. Ni gör ett jättebra jobb, bara så ni vet. Vi är mina idoler. Hur sjutton hinner ni med allt? 

Jag hinner inte hälften av det jag skulle vilja göra veckorna jag är själv här hemma, alltid blir något lidande...


I morgon är det äntligen helg, jag ska slö, slappa och lata mig efter jobbet. Ska bli så skönt att bara vara en halv dag. Sen måste alla eftersläpande måsten göras så jag kommer ikapp igen med livet.


Nä nu ska jag agera innan sängen!

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards