CrossCreekRapids

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Ingela - 26 mars 2009 21:43

Efter jobbet i morgon sticker jag på orkidéutställning, ska bli kul och intressant. Vi är inte direkt bortskämda med sånt här uppe, tyvärr.

Jag ska passa på att försöka hitta lite nya att ha i mitt skåp. Eventuellt även lite utfyllnad av andra växter. Blir stå med skallen i skåpet hela helgen...


I veckan har det sjutton inte hänt något vettigt här hemma, det är tragiskt men det jag tvättade förra helgen ligger fortfarande kvar i renkorgen... Jag har inte orkat ta tag i högen, när Gumman lagt sig har jag intagit sängen inte långt efter. Jaja, den finns kvar sen, ingen lär göra det åt mig. Ska anfalla i helgen, det är inte kul när det släpar efter. Blir så tråkigt när det samlas på hög och blir mer och mer, hipps vipps är det FÖR mycket och bara "oj-jag-orkar-inte-ta-tag-i-skiten" blundar och går vidare.


Nu ska jag hoppa i lådan och må skönt till i morgon bitti.

Av Ingela - 26 mars 2009 19:18

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards